لباس تاناکورا مهاباد
در اینجا توضیحات مختصری در مورد پوشاک استوک و لباس تاناکورا ارائه می دهیم لطفا جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید و یا به سایت ما مراجعه بفرمایید.
@kiastock
09020335554

لطفا جهت ورود به سایت ما : پوشاک استوک کلیک نمایید .

لطفا جهت خرید انواع پوشاک زنانه کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با راه اندازی فروشگاه پوشاک کلیک نمایید .

لطفا جهت آشنایی با استوک کلیک نمایید .


مجتمع فروش پوشاک استوک کیا :
برای دیدن تصاویری از فروشگاه فروش پوشاک استوک به سایت ما یا کانال های ما مراجعه نمایید.
تعریفی کوتاه از پوشاک استوک و لباس تاناکورا :
فروش لباس تاناکورا که از سال 1365 در مهاباد به وجود آمده و تاکنون به فعالیت خود ادامه داده بازار بزرگی با همین نام ( بازار تاناکورای مهاباد ) در شهر مهاباد وجود دارد.
دو دلیل از فروش کیلویی یا تکه ای ( دلایل بیشتر در سایت ) :
در خرید تکه ای جنس ها کاملا مشخص است ولی در فروش لباس کیلویی تقریبا می توانیم بگوییم شانس دخیل است و ممکن است در یک میکس مدل ها و سایزبندی بهتری موجود باشد و در میکس دیگری به این صورت نباشد و یک سایز یا مدل تکرار بیشتری داشته باشد. این نکته اثر بسیار زیادی روی فروش و سود می گذارد و ما جهت رعایت عدالت و صداقت این روش را حذف کرده ایم.
در پوشاک استوک به صورت کیلوی اجناس بد مدل و ضایعاتی وجود دارد و این اجناس همراه عدل ( بسته ) برای خریدار ارسال می شود ولی در فروش تکه ای پوشاک معیوب و بدمدل حذف شده اند.
دسته ای از پوشاک استوک :
انواع شورت مردانه استوک و شورت زنانه و شورت بچه گانه و انواع سوتین از جمله تنوع پوشاک استوک و لباس زیر استوک موجود در محتمع کیا استوک می باشند.
سخن آخر مدیر فروش :
با توجه به فروش آنلاین ارایه ضمانت برای همه محصولات فروخته شده از نیاز ها و اولویت های اولیه و مد نظر مشتریان پوشاک استوک یا لباس تاناکورا می باشد که ما در فروشگاه اینترنتی فروش پوشاک استوک ( تاناکورای کاملا نو و استفاده نشده ) به این نیاز و خواسته مشتریان خرید اینترنتی استوک جامه عمل پوشاندیم.
جهت کسب اطلاعات بیشتر یا دریافت آدرس سایت، آدرس فروشگاه و کانال های ما با آی دی تلگرامی زیر مکاتبه نمایید.
@kiastock
09020335554
http://kiastock.ir